Ledig men ändå inte

Dem dagarna man är ledig brukar ju oftast vara dem dagar man måste passa på att få så mycket som möjligt gjort. Ungefär en sån dag har jag haft idag..


- Dagen började med en dusch och sen iväg för en timmes jobb.
- Åkte in till stan för att lämna in alla papper om hyresbyte på Lulebo
- Kikade i affärer när jag ändå var i stan men köpte inget
- Har suttit i telefonkö för att komma fram till A-kassan
- Tagit fram de intyg jag ska kopiera och skicka in
- Lämnat mina person och kontouppgifter till jobbet inför löneutbetalningen
- Fört över pengar till Emil
- Vädrat sängkläder, Dammsugit hela lägenheten, slängt grejer, tömt sopor osv


NU
ska jag dock ta det lungt resten av kvällen... Alldeles strax börjar nämligen Halv åtta hos mig följt av Familjen annorlunda. Måste bara hitta fram något gott att knapra på till det :)



Kommentarer
Elin

Jag har som en känsla av att du kommer gilla den här sidan -> http://www.nuncinredning.se. Hiskeliga priser på vissa saker, men också häftiga billiga grejer ;P

2010-01-19 @ 14:01:31
URL: http://elinwikstroem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0