Gröna Växter

Igår läste jag i tidningen att dem hade 50% på alla gröna växter på Blomsterlandet, Jag gillar ju bara såna och inte blom-blommor så jag for dit och shoppade lite. Dom hade huur mycket fina som helst men jag har bara några få blomkrukor att sätta dem i så jag kunde bara köpa 3 stycken.. Men det får väl lov att räcka så länge. Emil har ju oxå 4 st och Mamma skulle lämna någon kvar här så.

Köpte en Benjamin fikus



En schefflera (Som är mycket finare än på bilden)



Och en sånhär Palm-blomma som jag inte vet namnet på.



Kommentarer
Felicia

Hej den gröna växten längst ner heter så mycket som Dracena Marginata =)

2011-04-28 @ 09:56:06
URL: http://jevlablogghelvete.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0