Freeesin'

28 jävla minus ! Det visade termometern imorse och då visar ändå våran någon grad för lite alltid. Jag förstod igår att det skulle bli såhär kallt och därför sket jag i att ens fundera på att ta bilen. Säkert skulle den starta men jag hatar att köra bil när dem är helt ihopfrusna. Så mycket skönare att sätta sig på en varm buss :)

Har jobbat till 14.15 idag och sen åkt hem. Tog mig en banan och en kopp te å nu väntar jag på middag.. Hoppas mamma lagar nåt gott. Har väl inte så mycket mer att säga än att jag är jääkligt trött :)



Och till den person som önskade fler bilder på mitt hem kan jag säga att det kommer.. Just nu är det dock inte så mycket att se bland alla flyttkartonger och oredor :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0