Fredag

Aaaah, Den efterlängtade helgen är här ! Fyfan så skönt att få vila upp sig lite

Jobbade till 16:15 idag och när jag kom tillbaka till kontoret hade motorvärmarstolpen givetvis inte slagit på, Så glad man blir. Bad Mamma komma och hämta mig åsså åkte vi direkt till storheden för att jag skulle handla lite billig mat från Willys och sen körde hon tillbaka mig till jobbet då direktstarten på värmaren hunnit gå ett tag iaf.

Tankade på vägen hem oxå då det började sina i tanken, sen jag har kommit hem har jag plockat iordning lite, tömt disk, ätit middag, suttit här och nu dricker jag en go-powerking.. Köpte en x-ray idag och fyfan så äckliga dem är Usch !

Är som vanligt inget bra på tv ikväll så jag inte vad jag ska sysselsätta mig med som är jävligt slappt.. Efter en hel jobbvecka är man ju något slut så allra helst hade jag velat ha typ ett varmt bad och massage ! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0