Du fattas mig

Oh vad den här veckan har gått fort ! Eller hur ?
Och så jätteskönt att den är slut snart för på Lördag morgon åker jag till Umeå och min älskling. Vi ska nog börja packa lite smått och tvätta gardiner och mattor osv. Man vill ju inte packa ner saker smutsiga heller.

Vi ska även vara på Myrorna, Röda korset och Återvinningen för att leta en taklampa och ett vardagsrumsbord. Men mest av allt längtar jag såklart efter att bara få vara nära min älskade :)


Nu har jag förberett både min frukost till imorn och lunchen jag ska ta med mig så det inte blir så mycket att göra på morgonen. Tror jag ska försöka sova tidigt ikväll för imorse var jag fan trött !


Nu skriver jag inget mer idag, Så godnatt !


Kommentarer
Helena

jo allt sånt där gott! sa till min mamma igår att jag måste lära mig grava lax och sånt. kan ju vara bra och kunna,det är ju godare med hemlagad att köpes=)

2010-01-08 @ 06:59:41
URL: http://viggo2008.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0