Ugly Girls...

Hallådär !

Idag har jag hunnit med en massa faktiskt ! Började som sagt med att jag jobbade två timmar och sen handlade jag en massa mat på Willys, Var på banken och öppnade ett konto som vi ska ha som vårt gemensamma för alla räkningar osv.. Ni fattar ? Ett konto för delad ekonomi helt enkelt.

Sen var jag in på kvantum och köpte frukt för det är ju så dåligt på Willys, Tankade och åkte tillslut hem.. Skönt att få en massa ärenden bortgjort dagar som dessa när man inte jobbar till 17 typ :)

Sen jag kom hem har jag plockat iordning lite, packeterat och fryst in en massa köttfärs, lagat middag åt oss båda och matlåda till Emil. Han åt köttgryta och jag plättar :) Mumsigt !

Så har jag sett på Sex and the city oxå.. Å snart är det ju Halv åtta hos mig och Familjen annorlunda :D Yeey hih .. Nej nu ska jag tvinga min gubbe att mysa med mig :)



Familjen Johansson, Helt klart bäst i Familjen annorlunda :)



Kommentarer
Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-08 @ 22:20:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0