Tadaaa

A är för den bästa ASTRID LINDGREN filmen;
Pippi Långstrump kanske.. Eller Karlsson på taket. Jag gillar egentligen alla
B är för antalet BARN du vill ha;
2 kanske
C är för ditt favorit CITAT;
Pass
D är för DRYCK du inte kan leva utan;
Vatten !!
E är för EGENSKAP din partner måste ha;
Tålamod för att stå ut med mig :D
F är för dina FOBIER;
Har inga.
G är för det som gör dig GLADAST;
Vad ska det vara då.. Kanske när saker går som jag vill.
H är för din favorit HOCKEYSPELARE;
Haha men give me a brake
I är för den viktigaste INREDNINGSDETALJEN hos dig;
Alla våra fina gamla möbler såklart !
J är för den personen du JÄMFÖR dig själv med;
Öhm.. Vet inte om jag gör det så mycket. Tävlar nog mest med mig själv.
K är för din KÄRASTE ägodel;
Bilen är väl den jag behver mest iaf :)
L är för något du vill LÄRA dig;
Virka ! Men jag har insett för ett tag sen att det tålamodet har jag inte.
M är för dina MÅL i livet;
Att skaffa mig ett jobb & utbildning som jag trivs med. Eller just nu - Komma på vad jag vill bli
N är för NAMN du helst velat ha;
Är väl nöjd.. Hade kunnat tänka mig att heta Elin oxå. Inte för att det är typ samma som Elina utan för att det är ett fint namn.
O är för dina största OROSMOMENT;
Pengar och tid oftast.
P är för ditt mest utmärkande PERSONLIGHETSDRAG;
Humörsvängningar eller sur kanske ? Eller nä DRYG.. Det är ett jäkla tjat om hur dryg jag är.
Q är för det ord på Q du kan komma på;
Orkar ej
R är för RÅD du brukar ge andra;
Jag är ju the guru och kan ge alla råd om allt.
S är för den mest överskattade SPORTEN;
Vad sägs om alla !
T är för det vanligaste TIDSFÖRDRIVET;
Datorn
U är för den roligaste UTOMHUSAKTIVITETEN;
Hm.. Åka bil vad vet jag.
V är för den tråkigaste VARDAGSSYSSLAN;
Diska och springa i tvättstugan. Eller nej.. byta sängkläder.
W är för WEBSIDA du dagligen besöker;
blogg.se
X är för din favoritkaraktär i XENA;
Vad sägs om ingen ?!
Y är för hur YTLIG du är på en skala 1 - 10;
Tror inte jag är speciellt ytlig alls.
Z är för vad du helst vill se på ZOO;
Äh.. va ointressant. Jag är ingen djurmänniska
Å är för din ÅLDER;
19
Ä är för vad du vill ÄNDRA på i Sverige;
Ge städerskorna på maid lunch-rast ! :D
Ö är för ÖGONGODIS du inte kan äta dig mätt på;
Öh.. Tårtor kanske.. Dem ser så himlans goda ut men smakar ju inte fullt så bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0