Måndag - Giv mig styrka

Måndag idag... Och jag har varit nästan ledig, Hade bara ett möte med en kund för ett nytt abonnemang så det vart en väldigt kort jobbdag. Före det var jag på Banken och aktiverade kortet till vårt gemensamma konto och sen gick jag på Bibloteket för att låna hem lite böcker, Har känt mig så sugen på att läsa senaste tiden så :)

Efter jobbet åkte jag direkt hem, Känner mig på ganska dåligt humör för att man aldrig kommer slippa ifrån människor som bara är otrevliga och sura fast man inte gjort något för att förtjäna det vilket är ganska trist. Men jag skall iaf behålla tanken om att det säger mer om dig än om mig. Gör det din dag bättre att släppa ut ilskan på någon så fine, Jag kommer bara inte att göra detsamma.


Nog om det, Imorse har jag lagat en köttgryta.. Denna gång på ett kött av myycket bättre kvalité än sist som faktiskt gick att tugga !! :D Så det ska vi äta till middag idag tillsammans med ris och harricot verts. Nu ska jag gå och slå på tvn, Sex and the city börjar ju alldeles strax :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0