Fredag

Jahaja.. Vart ska man börja ?

Jag har jobbat till ca 16.30 idag, Emil slutade oxå tidigare, Typ exakt samtidigt som mig så ingen av oss behövde vänta på den andre. Svinjävla hungriga som vi var åkte vi direkt hem och lagade min superdupergoda currykyckling och ris. Åt oss mätta och sen blev Emil på dåligt humör för att han fått en fortkörningsböt och la sig i sängen.. Så la jag mig där oxå och det skulle jag aldrig ha gjort ! Jag vart svintrött men samtidigt ville jag ju inte sova men vägrade stiga upp och Emil erbjöd sig att koka te, gå till affärn å köpa energydrink åt mig osv osv men jag var på så sjuuuuukt dåligt humör så jag inte ville nåt och bara skulle ligga i sängen.. Efter tusen försök gav han upp så då somnade jag... Och sov till kl 21. Inte så lyckat kanske men jag tror jag kommer somna direkt ikväll ändå.. Är så trött så.

Nu ska baby snart se någon dålig film på tv så jag ska koka te och göra nå goda mackor till så jag kan sällskapa och vika tvätten samtidigt :)

Imorn ska vi åka iväg på lite handlingståg.. Behöver lite sladdar och nå småsaker.


Kommentarer
Angelica - Foto & Personligt

Härlig blogg! :D

2010-02-06 @ 09:18:51
URL: http://steeler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0