Alla hjärtans bakis-dag

Hejhej hemskt mycket hej !

Här sitter jag med en jävla huvudvärk men illamåendet och spyandet gjorde jag bort inatt. Vid 23 skulle dem åka vidare och dricka men vid det laget hade jag lessnat så jag gick och la mig då :D... Vaknade ett par gånger under natten men när klockan var 4 och Emil ännu inte hade kommit hem vart jag orolig för han brukar vanligtvis komma hem tidigare än så och med tanke på att det inte vore första gången det hänt honom något så vart jag bara mer och mer rädd och målade upp hemskare och hemskare scenarion för varje signal som gick utan att han svarade :s Ringde upp direkt igen och då svarade han - Älsklingen var på Subway kl 4 på morgonen och köpte alla hjärtans dag frukost till mig ! Naaaaw <3 :D

Så ett tag efter det kom han hem... Och vid det laget hade jag börjat bli väääldigt bakis.


Nu har jag mest jävligt ont i huvet så jag tror att jag ska smaka på min macka nu.. Har tvätt i tvättstugan oxå å jag hoppas att ingen blir arg för att det var bokat från 12 och jag tog maskinen ändå så det kommer nog att dra ut på tiden lite till 12.20 typ.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0