Yihaaw

Skönt, Nu är det bara -7 så med tanke på att det var -20 imorse har temperaturen stigit endel under dagen, Visserligen blåser det ju som fan nu istället men vem blir förvånad ?

Ska hursomhelst ta en långpromenad med Oden nu, Man måste ju passa på dem få dagar det är lite varmare, Typiskt nog har jag fått skavsår under stortån men ska byta till ett par skönare skor nu så jag tror det ska gå bra ändå :)

Ska börja med middagen sen som idag blir korvstroggis.. Ska bara ta det lungt resten av kvällen förutom att duscha och dammsuga lite snabbt.


Nu har jag inte tid att sitta här mer.. Hejdå.


Kommentarer
Emma

Jaha de står då inge sånt i mitt schema iaf..

Har de första gången 3 januari tror ja de var...

2010-12-15 @ 16:07:51
URL: http://emmnie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0