Tisdag

Jaa igår då.. Så åkte vi till Gammelstan och lämnade tillbaka deras bil, Hämtade en kylare till mercan och handlade eller nej rättare sagt försökte handla - Det var nämligen slut Kavring på både Willys, Ica Maxi och Coop !! Jag ska ju fan ha det till Laxcheesecaken till jul men det ska väl alla andra oxå antar jag :s

Idag har jag jobbat och kom hem för en stund sen, Tog tag i lite av den eviga disken, torkade bord & bänkar, rengjorde spisen osv

Nu i eftermiddag ska Emil fara och byta kylare på Mercan så jag tänkte kanske följa med (Den står ju hos Mamma och dem). Jaja det återstår att se hur jag gör, Nu måste jag då hoppa i duschen och sen laga middag !




Gjorde mig till för någon dag sen och köpte hem nötter, hällde upp i fin skål och så HAR VI INGEN NÖTKNÄCKARE !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0