Slut för idag.

Såja, Nu tänkte jag börja avrunda för dagen.

Det blev att fara till Storheden för oss men jag glömde helt bort att jag skulle vara till Apoteket oxå så det blev bara en snabb sväng in på H&M där jag skulle köpa underkläder och strumpor så jag gick till den avdelningen, Tyckte dem hade ovanligt lite på rea och så men hittade mig några saker och betalade. Så ser jag på vägen ut att det fanns hur mycket fina underkläder som helst som var utställda bland dem vanliga kläderna så jag missat dem.. Suurt. Ides inte börja tjorva om att lämna tillbaka det jag nyss köpt för att jag hittat nåt finare osv så jag åkte hem med sura miner :P

Gick på en långpromenad med hunden och när vi kom in lekte vi "sök" igen. Sen har jag diskat, dammsugit och skurat halva lghten och haft ut alla mattor på vädring.

Har även hunnit med att vila en stund på soffan, Se Linas kvällsbok som gick på tv och var sådär lagomt kass ;D


Nu ska jag göra någon god kvällsmat och ta in mattorna innan det är dags att gå ut med Oden igen, Sista svängen för ikväll. Hoppas vi kan ta sovmorgon imorn !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0