Onsdag

Hej hej !

Idag har jag som vanligt varit på praktiken mellan 7-15 och åkte såklart hem direkt efter det. Vi är bjudna på kalas idag så jag har nyss duschat och sitter just nu och väntar på att köttfärsen ska tina så jag kan laga mat. Det blir Italienska köttfärsbiffar idag :)

Ska ta och torka av Oden och ge honom en dentastix så han oxå är fräsh ;)

Måste in på en affär och löpa en liten present på vägen dit, på hemvägen ska vi handla mat och så måste jag tanka bilen. Just det, måste slå på motorvärmaren nu oxå ! Usch vad mycket det blev att komma ihåg helt plötsligt :D

Nä, Nu ska jag gå och skriva en handlingslista, fixa hunden, laga mat osvosv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0