Natural

Shit vad den här dagen har varit lång.. Känns som om klockan är jättemycket !

Här hemma har vi bara tagit det lugnt efter julfirandet, Jag och Oden. Varit ute på en promenad och sen gått ut med en massa kartonger, skräp och andra sopor. Jag har även kokat fikonmarmeladen färdigt som jag ska ge i julklapp till Pappa och dem imorn tillsammans med kex och en god blåvit mögelost :)

Nu ska jag gå och diska upp alla koppar och fat vi fick av tomten idag och sen äta lite kvällis och dricka te i väntan på att klockan är nog mycket för att gå ut sista kvällspromenaden. Jag vill nämligen sova lite längre imorgonbitti :)




Såhär har jag sett ut idag och hårfärgen jag har nu är för övrigt det närmsta man kan komma min naturliga hårfärg för som ni ser har jag ingen synlig utväxt alls och då har jag ändå inte färgat håret en enda gång sedan sommaren 2009. Eller jo jag har gjort slingor en gång förra vintern :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0