Måndag

Tjoff Tjoff så var det ny vecka.. En varm och snöig sådan av denna dag att dömma. Skönt att slippa förfrysa näsan så fort man sticker den utanför dörrn.

Mindre skönt är att jag har haft ont i huvet & nacken hela helgen och det vart inte direkt bättre av att vara på praktiken idag och stå i diskrummet i allt jävla buller och stå och plocka med samma rörelsen hela tiden med just högerhanden. (Är ju högra sidan jag har ont i). Kuriren var föresten där och gjorde ett reportage om jobbet som mattant så jag fick säga flera gånger att jag INTE vill vara med i nån tidning :p

Nåväl, Jag överlevde.. Har nyss varit ute med hunden på en liten promenad och borde nu laga middag, Hade först tänkt göra korvstroggis men eftersom vi hade det till lunch idag får det bli något annat men vad vet jag inte ??

Ett diskberg står dessutom och stör mig, Jag kan inte laga mat när det är stökigt i köket !

Nej här kan jag inte sitta.. Har en massa som måste göras idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0