Lucia

Scha allihopa !

Fan vad less jag är på att vintern är en enda lång förkylning ! Ska börja bli väldigt noga med att tvätta händerna så fort jag kommer hem eftersom man rört i en massa bassilusker på bussen etc. Varma kläder har jag redan börjat använda åsså drack jag nyss varmt vatten med honung och citron.. Om det nu ens hjälper vad vet jag :) ?

Jaa.. Förutom det då så är det ju ny vecka idag, sista praktikveckan innan jullovet och sen ska jag ju jobba nästa vecka på Maid så imorn ska jag dit och kolla hur mycket, när var hur typ.

Kallt som fan är det oxå.. Just nu -20,3. Jag hade ju tänkt köpa hem lussebullar idag från affärn på skolan (Dit HR bakar och säljer) men då hade dem slutat baka för i år så nu får vi inte ens några lussebullar på Lucia ! :( Inte för att jag ska klaga, Har blivit helt fet nu bara för att man får gratis frukost, lunch och fika vareenda dag på praktiken och så äter jag ju frukost hemma före det +  middag och kvällsmat. Kanske nåt onyttigt däremellen oxå.

MEEN på tal om mat, Nu måste jag gå till köket och börja mala potatisen så man får sig nå palt nån gång ! MUMS :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0