Juldagen !

Hej och Godmorgon !

Här har vi stigit upp tidigt och varit ute på en 40-minsprommis, Gud vad skönt att det är lite varmare ute nu ! Bara -15 ;D haha. Nåväl.. Hellre det än -20 iaf.

Jag har nyss ätit frukost i form av en tallrik jordgubbsfil och en rullihopmacka med pepparrotsost och kalkon. Måste göra mig en het kopp kaffe nu så man får upp temperaturen lite innan jag ska hoppa i duschen (Det är ju dödsdömt att duscha om man är frusen redan innan!)

Senare idag ska vi till Ängesbyn, Är tanken iaf.. Emils dieselfilter hade frusit ihop igår så vi får se. Annars får jag väl fara dit själv. Hade ändå inte tänkt vara så länge för Oden kan inte följa med dit. Nog för att han kan vara själv hemma men jag känner som att eftersom han är ensam hemma på dagarna under veckorna ska han inte behöva vara det under helgen men nu är jag ju ledig länge så :)


Nej, Duschen var det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0