Julafton

Aaah Julefriden är här... NOT

Emils bil startar inte pga av att det är svinkallt ute och motorvärmaren har av någon anledning inte gått fast den var inställd !... Surt, Så nu har vi batteriet på laddning i hallen med kupévärmare som värmer upp det. Ute är motorvärmaren igångslagen, motorn inbäddad i handdukar och en kupevärmare som går inifrån bilen och ut under motorn för att hjälpa den ännu mer att få upp värmen.

Så han blir lite senare än han tänkt sig upp till byn och jag blir lite stressad med tanke på att vi måste ge starthjälp med min bil som bekant inte har bästa batteriet just nu och jag vill ju gärna att den ska starta när jag ska iväg på mitt julfirande i Gammelstan där vid 10.30

Nåväl.. Jag är van, Julafton = Kaos och så har det varit senaste 20 åren =)


Nååå men, God Jul på er ! Jag blir inte så länge borta utan firar bara hos Mamma nu på förmiddagen och så åker jag hem sen när dem ska gå upp till Mattias föräldrar och fortsätta fira där. Jag är ju inte så mycket för stora tillställningar och dem är allergiska där så isådanafall måste jag lämna Oden och nä.. Jag är hellre med honom :)

Jag har tänkt ladda ner någon film att se ikväll men just nu ligger skarvdosan till Emil's dator ute på parkeringen sååå :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0