Hemma

Idag är jag faktiskt hemma från praktiken för att jag hade ju jätteont i huvet och nacken igår. Satte tigerbalsam, masserade, tog en treo men inget hjälpte så kl 04 inatt vaknade jag med joooordens värk, kunde knappt somna om så då tog jag två tabletter till och bestämde mig för att vara hemma idag. Det är ju så mycket tunga lyft, mycket belastning på axlar och väldigt hög ljudnivå i ett stort kök så det är inte så bra kombination med huvudvärk :)

Tyvärr missar jag julbordet idag då men det är inte så mycket att göra åt.. Får väl försöka vila upp mig från min förkylning oxå som aldrig vill ge med sig. Sen har jag faktiskt julllov nu i 3 veckor förutom skola imorn och nn lektion vecka 1.. Åsså ska jag ju jobba på Maid i veckan då men det ska ändå bli skönt med lite sovmorgon och lugna dagar ! :)

Så idag när jag är hemma ska jag göra lite nytta som inte är så jobbiga saker.. Ska exempelvis slå in nån kvarvarande julklapp, skriva julkort, diska, vattna blommor osv.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0