Fredag

Alltså typ 3 sista helgerna har jag haft ont i huvet mer eller mindre hela helgen. Visst är det jätteskönt att jag slipper det på veckorna men varför just på helgen ? När jag vaknar på mornarna känns det som jordens tryck i huvet som om jag har bitit ihop tänderna jättehårt hela natten.. Jag gör kanske det vem vet, Men nu har huvudvärken redan kommit och det är ju bara Fredagkväll haha.. Hoppas det ger med sig till imorgon så man orkar göra någon nytta :)

Idag då.. Idag har jag bara tagit det lungt nästan. Varit ute med hunden och så har han fått pälsen borstad och avtorkad, sedan har jag borstat hans tänder och skulle smörja tassarna men det ville inte han så jag försöker med resterande 3 tassar imorn istället. Orkar inte tjorva när han bara vill gå iväg - Det blir ju så kladdigt på golvet.

Har diskat ett berg med disk och rengjort lite i köket, dammat dem gamla gardinerna strukit dem nya och hängt upp dem, lagat middag och allt sånt där vardagligt. Sara åkte med Emil upp idag så hon åt oxå här och så bjöd jag dem på Knäck och Lakritskolan.

Nu har jag nyss sett Idol och håller såklart på Jay men egentligen spelar det ju ingen roll vem som vinner han kommer ju bli en känd artist ändå. Nu ska jag klä på mig ordentligt och även tvinga på min stackars gubbe sitt täcke. Det är - 19 ute nu :(

Sen ska jag sova gott !!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0