Elle belle bi

Nu har jag beslutsångest om huruvida jag ska åka och handla eller inte. Jag måste ju göra det antingen idag eller imorn och jag har inget att göra samt känner mig rastlös så det vore ju ett perfekt tidsfördriv. Samtidigt är jag lite lat och så kan jag ju inte visa mig utomhus med smutsigt hår så isåfall måste jag duscha innan och sen fara ut i kylan med helblött hår. Hmmm

Ähh, Vafan jag hoppar väl i duschen då åsså far vi sen. Jag och min ständige vapendragare Oden ;)




Uppdt kl 21;40

Det blev så att jag kastade mig själv i duschen, åkte till Mamma och blev bjuden på middag där. Jag hade med mig så dem fick smaka lakritskolan och själv fick jag äta blåbärssorbet, fudge och kahvijuusto + lite godis då ;)

Oden hängde såklart på och blev som vanligt bortskämd med en massa gos :D

Sen åkte vi till Storheden och handlade mat, Dock glömde jag IGEN att panta påsarna med burkar jag har i bilen så dom ligger där och är ivägen fortfarande. Nånå, Vi ska då alldeles strax gå ut på sista promenaden för ikväll och sen om jag orkar kanske jag slötittar lite på Sex and the city filmen men allvarligt talat är jag jävligt trött och tror jag sover direkt istället :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0