Trötttis

Jag har inte haft nåt riktigt flyt idag...

Första kunden idag hade avbokat så jag började inte förrän 11... Åkte till jobbet lite tidigare för att hinna vara och handla på kontore.. Såg att bilen som fanns kvar till mig hade slut soppa så jag var tvungen att stressa som fan till Statoil oxå.. Körde som en idiot och sen var ändå en massa gator avstängda när jag väl kom till stan så jag fick snurra runt en massa för att komma fram.

När jag väl kommit till min kund förstod jag att dem har inte väntat mig idag..  Alla bilar var hemma, ingen nyckel ute och dörren öppen när jag knackar på och kliver in kommer alla förvånade till dörren "Kommer du IDAG?"... Varpå jag svarar ja ?.. Dem hade bara avbokat 2 veckors städning.. Jag har hoppat över 2 gånger och nu var det alltså den 3e veckan som dem glömt att säga nåt om så det vart lite annan städning än vanligt där då dem inte hunnit plocka undan nåt etc.

Sen då.. Skulle jag till nästa som bor mitt inne i stan.. Samma visa med att komma fram denna gång bland alla avstängningar.. Sen fanns det inga p-platser nånstans så jag fick köra runt och leta det oxå ett tag men tillslut gick det och i övrigt har dagen gått bra haha :D

Mest surt är ändå att jag hade kunnat vara hemma ända till 14.30 om mina kära kunder hade meddelat att dem inte skulle ha städning idag för jag var verkligen sååå trött där vid lunchtid.. Vilket jag är nu oxå men..

Måste laga nån jävla mat.. Är sugen på tacos men har inga grönsaker :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0