Torsdag

Pjuh.. Nu har jag avverkat min näst sista jobbdag. Känns som att jag är extra trött nu bara för att jag vet att det närmar sig slutet... Är även lite småkrasslig, Har vaknat med småont i huvet flera dagar nu och har ont och är stel i kroppen. Idag har jag dessutom blödit näsblod 2 ggr som är det värsta jag vet typ. Sansade mig dock och tog några djupa andetag samt spolade nosen under iskallt vatten så det var inte mycket eller långvarigt alls men så känslig som jag är så räckte det då ;p

Åkte bil hem med Emil idag då för att jag inte kände för att anstränga mig nåmer. När vi kom hem blev det köttbullar, makaroner och brunsås till middag som var jättegott !

Nu ska jag iaf ta tag i köket som ser ut som ett bombnedslag och sen blir det väl att ta en dusch. Fast först av allt - en kopp kaffe ! :)

Om jag orkar ska jag göra nåt gott till ikväll.. Typ en rabarberpaj :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0