Torsdag

Idag har jag varit och jobbat en sväng.. Trodde aldrig att jag skulle säga det men det var på nåt sätt jävligt skönt. Tror det kan bero mycket på att när jag jobbade på riktigt var man ju tvungen att göra det hela dagarna, varje dag men nu när jag bara jobbar extra får jag ju välja själv - Jag kan ju tacka nej om jag inte vill eller orkar. Men det kändes då bra iaf att komma sig iväg och göra nåt vettigt annars hade jag nog bara suttit bort dagen här hemma. Dessutom är ju 3,5 h ett alldeles lagomt arbetspass ;) Vet inte om det har nå med varandra att göra men har sovit som fan sämre än vanligt den här veckan - Tänkte om det kunde bero på att jag har ansträngt mig för lite under dagen. Har typ krupit i benen när jag ska somna.. Menmen, Ska iaf jobba 2h imorrn med.

Cyklade hursomhelst hem när jag slutat och har suttit en halvtimme i telefonkö för att komma fram till Kommunal. Sen har jag läst reklamen, ätit nudlar och satt mig här :)


Vi var föresten en sväng till Mamma och dem igår när dem hade kommit hem till Sweden och fick lite presenter. Jag hade bara bett om lite utländskt godis för jag tycker det är så spännande att smaka nya saker men vi fick varsin tröja oxå och en stor påse toblerone :)



MUMS !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0