Tjohoo

Yey.. Egentligen hade jag tänkt skriva ett inlägg om hur misslyckad min dag har varit men det kan jag ta sen för nu är jag då så glad... Har ända sen jag fick veta att jag kommit in på utbildningen varit orolig att det inte ska bli nåt av den, att jag har sagt upp mig i onödan etc eftersom jag inte fått någon information alls men nu idag fick jag tag i Studievägledaren och han bekräftade att den börjar 23/8 och slutar 28/1 sen finns det en fortsättningsutbildning efter den som ev börjar i februari som man blir specialkock av.. Den är bara på 14 v så jag är verkligen sugen :D

Men tillbaka till nutiden !.. Den börjar alltså om 2 veckor, är på heltid i 27 veckor och man har två praktiker. En på ett mindre ställe och en på ett större. Man får ju läsa in dem kurser man redan har betyg i och jag fick även hjälp på telefonen om vad jag ska skriva i CSN-ansökningspapprena som kom hem idag :)

Vet ni hur många ton sten som lättade från mitt hjärta nu :D ? Så skööönt att bara få ha saker lite klara framför sig.. Jag hatar ju verkligen att inte ha koll på framtiden.

På tal om framtiden har vi personalmöte ikväll då vi ska försöka placera ut mina kunder så att det är klart tills jag slutar så jag ska gå och skriva ner alla och deras tider nu. Sen ska jag börja med middagen så den är klar tills älsklingen kommer hem - Vet ni föresten hur sjuuuuukt skönt det är att ha honom hemma ?! Känner mig seriöst helt nykär och som att jag itne kan vänta tills klockan blir 17 och han slutar jobbet mihih :D


Att min dag har varit dålig fram tills nyss ? Mjaa.. jag har varit svintrött, inte kunnat tänka, glömt nycklar, trasor. Ja allt man kan glömma har jag glömt idag typ. Nästan.


Kommentarer
Emma

Ja vill ju oxå veta om ja kan börja när jobbet tar slut eller hur fan de blir.... åhhh

2010-08-09 @ 17:03:36
URL: http://emmnie.blogg.se/
Åsa

jo de gjorde ja :) tack :)

2010-08-09 @ 21:08:50
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0