Tisdag

Så, nu var man hemma igen.. Har avverkat mitt långa pass mellan 7-9 haha :D

Emma ska komma och hälsa på mig idag så jag ska baka nå (förhoppningsvis) goda cookies senare idag men nu först ska jag äta en väldigt tidig lunch, håller fan på att svälta ihjäl och sen blir det att dammsuga, duscha och diverse.

Vad fan jag ska laga till middag har jag absolut ingen aning om men måste i vilket fall ta upp nåt från frysen nu så det hinner tina. Tror det får bli kyckling idag.. Det är ju alltid gott och lättlagat. Med currysås kanske.. Mums :D




Var tvungen att ta en bild på midnattsolen sist vi var i Korpis, Denna är alltså tagen kl 4 på natten/morgonen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0