Tisdag

Jag hade fortfarande kunnat ligga och snarka nu !

Jag steg som vanligt upp kl 05.30 för att bege mig till stan och städa en frisörsalong. När jag kommer till kontoret är dock både nycklar & passerkortet dit borta. Förstod direkt att det blivit nåt missförstånd och att han som skall ta över efter mig när jag slutar NÄSTA vecka hade blivit skickad dit redan idag. Ringde honom och visst var det så.. Jag hade alltså stigit upp och åkt till jobbet helt i onödan !

Så när jag ändå var där tänkte jag det är lika jag åker och hjälper honom. Jag ska ju ändå ha min lön för idag eftersom det inte är mitt fel att dem skickar nån annan på mina jobb.. Så då kunde jag ju lika gärna göra rätt för dem pengarna :)

Slutade efter det och cyklade hem. Sitter nu med en stor kopp kaffe och en nektarin, Ska ta och cykla iväg till Elgiganten när dem öppnar och köpa oss en Eltandborste. Sen idag blir det väl det vanliga som att diska, laga mat etc haha=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0