Söndag

Goddag på er !

Jag har fortfarande ont i huvet och känner mig helt yr, som att det snurrar när jag vänder på huvet snabbt typ. Tänk om jag fått nån jävla tumör.. haha. Får verkligen hoppas att det går över till imorn för då börjar jobbet igen ! Skulle ju köpa Treo när jag var och handlade men glömde såklart det. Måste använda ett par andra värktabletter nu ett tag.. Har blivit så mycket ipren på senaste och man vill ju itne göra sig immun direkt.

Nå vi var då som sagt och handlade för ett tag sen.. Köpte tilloch med färdigmat haha. Som ni vet orkar jag inte laga mat så mycket åt bara mig själv ;p

Ska ta och steka vårrullar nu till lunch iaf så får vi se vad resten av dagen har att erbjuda.. Dem kommer väl och hämtar Emil om några timmar iaf. Kanske blir att småstäda lite eller om det är nåt bra på tv. Ska försöka att inte sitta så mycket vid datorn för min nacke och huvuds skull.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0