Matsvacka !

Jag är verkligen i en svacka just nu vad gäller matlagning och att äta. Har inte haft någon som helst lust till att laga nånting på typ en vecka och allt har verkat äckligt och jobbigt. Har tex ätit bullens med bröd och nudlar hela helgen.

Egentligen skulle jag bara vela hämta hem en pizza eller en Garlicburgare från Max - Fyfan vad gott. Italian Trio har ju kommit på besök igen och Garlicburgaren är sjukt god så man vill ju passa på ;) Tror dock vi tar det någon dag i veckan när Emil oxå är hemma och vi kan äta det tillsammans.

Det enda jag kan komma på att jag är sugen på är just Pizza, Hamburgare, Thaimat eller Tacos. Inte som att jag har nåt av det hemma direkt :(


Från när vi åt på Baan Thai i Onsdags

Åt förutom det på bilden pizzaslicar och deras skitgoda bröd med aioli. MUMS i love Baan Thai !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0