Måndag

Idag är första dagen på min sista arbetsvecka.. Hjälp ! :O

Känns jättenervöst att börja skola utan att redan känna nån i klassen eftersom jag aldrig blivit utsatt för det tidigare :D Fast vem vet.. Kanske finns det nån bekant som oxå ska gå Restaurangutbildningen. Det jag ser minst fram emot är första dagen när man ska gå runt där som en 7åring och inte ha nån aning om vart man ska :D

Nåväl.. Dagens arbetspass var superduperkort så jag har redan hunnit vara hemma ett tag och pysslat på med lite småsaker. Ska se om det är nåt mer som behövs göras nu innan jag börjar laga lunch och sen ska jag en snabbis till stan för att lämna tillbaka böcker på Kulturens Hus och köpa frimärken.


Kolla föresten vilken fin låda jag har fått :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0