Lördagsmys

Oj vart ska vi börja...

Ehm.. I förmiddags var vi på storheden och kikade i affärer. Jag köpte en liten rosa plasthink som vi kan ha skräppåsen i badrummet i. Hittade ÄNNU EN stålpall på Myrorna som det stod ej till salu på Whats up with that. Både på röda korset och myrorna har dem såna som dem vägrar sälja vilket gör mig sjukt förbannad - Både för att jag vill ju ha en men även för att när folk skänker saker till välgörenhet då ska dem faan gå till det oxå och inte behållas av butikspersonalen !

Hem och steka plättar och koka hjortronsylt till lunch. Sen gjorde vi lite nytta här hemma som att diska, dammsuga, damma alla sängkläder och bäddmadrasser och dammsög resårkärnorna innan vi satte på nya sängkläder.

Till middag lagade jag en så sjuuuuuk god kyckligrätt my god, det var smarrigt !

Sen åkte Emil till en jobbarkompis på lite öl och nu hade dem visst fått tag på en chaufför så han kom just hem och hämtade stereo och åkte iväg med buicken till Piteå. Själv har jag roat mig med att dricka te, äta naturgodis och kolla Sex and the city 2. Skriver ett utförligare inlägg om den sen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0