Lord..

Jag sitter här och avlider en smula ifall ni undrar. Jag vaknade med lite småont i huvet imorse - Som jag vad jag minns har gjort hela veckan men hursomhaver så har huvudvärken legat där i bakgrunden hela dagen. Jag har försökt ignorera den för att få saker gjorda men fyyyfan nu är det olidligt. Det spränger, pulserar, exploderar... Det gör så ont att jag mår illa. Jag vill spy uäh.

Har tagit en Treo och en Ipren. Smörjt in hela nacken med tigerbalsam och lindat en halsduk runt, druckit vatten i mängder, vilat och masserat. Antingen vill jag dö eller så att det går över. Alternativt bryter ut i vad det nu är för sjukdom som ligger och lurar.

Vet inte hur jag ska kunna somna med den här värken. Fy fy fy.

Jag önskar att någon vore här och tog hand om mig :(


Kommentarer
Emma

Du har inte provat migrän tabletter?

Syrran hade ju oxå svin ont i huvudet å ofta... å hon prova migrän tabletter å de hjälpte. så hon hade tydligen migrän, eller brukar ha migrän.

2010-08-28 @ 21:19:20
URL: http://emmnie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0