Jafyfan

Vaknade kl 06.30 imorse.. Som vanligt. Nu kunde jag dock inte andas då halsen var som ett sugrör och näsan igentäppt. Fick ta bisolvon, bricanyl & nässpray men då var de försent å somna om så ja gick upp och läste min nya kokbok med en kopp te till. Efter en timme vart ja trött igen och gick tillbaka till sängen. Funderar starkt på om jag kan ha haft feber för jag har sovit svintungt och drömt tuuusen olika drömmar och typ inte veta var jag har varit osv.

Känner mig då mycket friskare nu.. Gjorde för säkerhets skull en nyttig smoothie till frukost med en massa bär & frukt i :)

Nu ska vi då göra oss klara och sen bege oss ut till Storheden.. Skitkul ju, Jag älskar "shoppingturer" inte för att jag har planerat att köpa nå annat än naturgodis men Emil ska på systemet, biltema osv. Dessutom har bubben skruvat i bjucken hela kvällarna varje dag den här veckan och ikväll ska dem ut och svina så vi ska passa på att ha kul tillsammans nu under dagen :)

Joo vi får ju inte glömma att vara på myrorna och kika, Den här snygga  soffan hittade jag sist jag var där :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0