Hårda Tag !

För  första gången i mitt liv har jag bestämt mig för att verkligen vara riktigt seriös och göra mitt allra bästa i skolan. Eftersom jag alltid haft det så lätt för mig just med teoretiska ämnen och sånt så har jag aldrig behövt bry mig om läxor eller prov för att jag ändå klarat allt ändå. Men nu ska jag verkligen anstränga mig och vara så duktig jag bara kan :)

Hör bara här; Jag läser igenom det vi ska ha lektion om dagen innan så att jag är förberedd. Direkt jag kommer hem skriver jag helt seriösa svar på instuderingsfrågor som vi inte ens behöver lämna in. Låter det likt mig kanske hehe nä men nu har jag bestämt mig och ska fortsätta så... Tänk om jag får jättebra betyg :D

Vi börjar då kl09 som vanligt imorgon och ska då lära oss om Mikroorganismer. Inte så jättespännande tycker jag menmen. Längtar mer tills vi ska börja med typ tillsatser och sånt :D

Nu ska jag gå och göra lunchlåda åt Emil och göra kvällsmat åt mig själv. Jag är dödshungrig verkligen,



Kommentarer
Emma

Det låter bra Elina :P

Å man e väl kanske mer intresserad av å göra bra ifrån sig nu oxå när de är nått ud verkligen vill gå..



Faan ja hade oxå vela gå de där..

Ska du göra nå speciellt ihelg?

Tänkte om vi skulle ta en kaffe eller nått...

2010-09-01 @ 07:00:29
URL: http://emmnie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0