Hahaha

Tillåt mig att skratta !!!

Åt alla superkorkade människor här i bloggvärlden som skriver om sin bantning, nån diet dem går på, att dem har slutat äta nåt onyttigt och sen skriver dem såhär:

"Ååh jag har bara hållt mig till den här dieten i två dagar och ändå har jag redan gått ner 2 kilo !! Gud den funkar verkligen så det här ska jag hålla mig till"

"Nu har jag bara ätit grovt bröd hela veckan och redan har jag gått ner 0,5 kilo !! Tänk vad stor skillnad det kan göra"

Öööh...Tänk så jävla dum man kan vara.

1. Har ni tänkt på att ni bara ätit mindre än vanligt, att ni svettats mycket i värmen innan ni vägt er, att ni rört på er mer än vanligt, att ni sovit hela dan och därför inte hunnit äta lunch, att ni vägde er på kvällen ena dagen och på morgonen andra dan... Att ni nyss pissat & skitit. ATT MAN INTE GÅR NER NÅGON BESTÅENDE VIKT PÅ EN DAG ELLER TVÅ.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0