Gooa Brö'n

Jag sa ju att jag skulle tipsa om dem bröden som jag tycker är godast, Kanske har ni redan smakat några av dem :)



Njuta, Det godaste rostbrödet jag någonsin smakat ! Så smakrikt, grovt men ändå inte torrt.
Mums !


Kneipp, Ett lite "onyttigare" rostbröd som ändå har väldigt mycket mer smak än vanlig vit franska. Väldigt gott och jag tycker det är ganska likt grekiskt lantbröd i smaken.


Fröjd, Ett väldigt saftigt och gott bröd i tvådelad portionsform. Rätt likt Axa's Smart & gott som jag oxå tycker mycket om.


Sen har vi ju klassikerna Polarbröd (och då menar jag the one and only polarkaka vetekakan) och Lingongrova som vi nästan alltid har hemma :)



Kommentarer
Åsa

tack så mycke :D kommer nog bli superbra :)

2010-08-02 @ 23:04:28
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/
Åsa

nu äntligen ha ja lagt till dig på bloglovin hehe :)

2010-08-02 @ 23:05:27
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0