Godnatt

Andra filmen jag sett idag är Ghostrider.. Är väl inte riktigt min typ av film med sån oralistisk action men den gick ju att se iaf :) Åt chips och dipp till så jag blev spymätt och magen blev en boll. Har inte ens rört godisarna jag köpte eller det från systemet.. Uh

Har nyss pratat med baby och dem kommer ju först imorgonkväll.. Tänkte inte på att det är 12 timmars körtid så då måste jag hitta på nåt att sysselsätta mig med hela dagen imorn oxå :( Önskar att han hade kommit idag istället !


Idag har jag ju vart på storheden, småstädat lite, tvättat, vädrat våra sängkläder, haft Mamma på besök osv. Men nu är det dags för sängen.. Ska bli jäkligt skönt så trött som jag är nu ! Godnatt :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0