Godernatter

Nä fyfan nu blir det snart sängen.. Har haft ont i huvet sen i eftermiddags nån gång :(

Annars har väl dagen varit rätt bra då jag hunnit med rätt så mycket. Känner mig såå glad nu när jag varit nästan ledig igår & idag så jag har hunnit med så mycket här hemma. Igår städade jag ju en hel massa och har fortsatt lite dag och så var det ju kul att hinna laga en riktigt god middag och efterrätt :)

Sen Emil kom hem har vi dock inte gjort så mycket.. Typ ätit, datorn och tvn. Sen bad jag honom duscha med mig och tvätta mitt hår + massera huvet nivet sådär skönt som hos frisören.. :)

Surt dock att jag missade våran tvättid idag !! Arg*


Dagens Middag blev:
Lasagne !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0