God Morgon Lördag

Godmorgon på er !

Jag har nyss druckit en stor smoothie med röda & svarta vinbär, havremjölk, banan och kanel. En kopp te på det :)

Har planer på att åka ut till Storheden och driva lite tid idag.. Och förstås för att köpa hem lite småsaker man alltid tycks behöva så som tandborstar, tandkräm, tvättmedel etc. OM jag far blir det att åka förbi Mamsen i gammelstan oxå och hämta upp 2 kg blåbär som jag skulle få, TJOHO då slipper jag ge mig ut i skogen ! :D Tror dessutom att Emil skulle plocka svarta vinbär åt oss i Korpis så jag är lyckligt lottad minsann ;)




Nä nu ska jag kolla upp vilka tider affärerna öppnar så jag kan åka sen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0