Friday sweet Friday

Aaah äntligen helg.. Gud så skönt :)

Har nyss ätit mig väldigt mätt på middag i form av Baconlindade kycklingfileér och ris, Mycket gott om ni frågar mig.

Har vart en lugn jobbdag idag eftersom jag hade 1h på morgonen och sen ett långt uppehåll innan nästa kund på 3,5h. Under den tiden passade jag på att torka ur min privata bil, skriva info om alla kunder så att allt ska flyta på, ringde kunder och meddelade att jag slutar, städade i vårt förråd, handlade medel & trasor och sedan lunchade jag med Emil.. Dvs gick över till hans jobb och satt ute med honom när han åt :)

Slutade vid 16 och har förutom att laga mat plockat undna liet, tömt disk, bäddat sängar och allmänt sett till att det ser ok ut här haha :D

Vi ska åka och handla sen men efter det blir det bara att ta det lungt ! Vi åker till Skellefteå imorgonbitti - Emil ska köpa EN TILL Buick ! När vi kommer hem därifrån är vi bjudna på middag hos Mamma, Kräftor står på menyn. Muuums :)


Kommentarer
Åsa

va är de för bjukk han ska köp? :P

2010-08-14 @ 12:41:10
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0