.....

Hej allihopa !

Satte mig vid datorn en snabbis nu medans det är reklampaus på tv. Jag har suttit där sedan kl 19 vilket nästan borde vara rekord haha.. Jag har sett Wife Swap, Supersize vs superskinny och nu Ja vi elsker hollywood. Bra tidsfördriv :)

Tidigare idag har jag diskat lite grytor och sånt, dammsugit, duschat, powernappat, bakat cookies och sedan haft besök av Emma som hade med sig en liten gåva till mig.. Handkräm från Oriflame med doft av coconut & ricemilk - Älskar den lukten ! :)

Ska göra mig en smoothie med hallon, jordgubbar och banan till kvällsmat och sen försöka komma i säng i tid så man slipper vara så trött på morronen. Jag jobbar 8-13.30 imorn så ändå inte en alltför lång dag :)

Efter jobbet ska jag hem och fixa lite innan jag åker till Gammelstan både för att äta middag men även lämna några par jeans till Mamma som skall sys upp.. Alla är ju som vanligt för långa för lilla mig :) På vägen hem ska jag handla och det var nog den dagens planer... Men nu måste jag springa till tvn igen :D



Mums !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0