Crazy Heart

Idag har vi haft en riktigt typisk söndag.. Låg halva dagen i sängen. Emil var bakis och sov till 12.30 medans jag steg upp 07.30 och sedan gick och la mig igen vid 11 och sov tills 12.30 jag med :)

Åt plättar från igår till lunch och sen har vi sett en Film.

Crazy Heart



Den var bra ! Jättefint filmad och superbra soundtrack. Stoor del av filmen är musik då det handlar om en Countrystjärnas karriär och liv. Ingen WOW-film då jag tyckte det saknades nåt.. Den var lite plain och lam. Dessutom ville jag att den skulle sluta annorlunda än vad den gjorde. Men förutom det var den bra :)

Så, helt klart sevärd speciellt för dem som gillar country. Jag kände mig dock lite sorgsen efter att ha sett den.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0