Brrr

Gud vad jag fryser - Eller som jag säger i verkligheten. Jag är fruSSen ! Vet inte varför men av nån anledning har det blivit nån grej för mig att uttala vissa ord fel som
Frussen - Frusen
Rakare - Rackare
Argbiiga - Argbigga

Hehe.. Men det var inte det jag skulle skriva råkade bara komma in på det. Har läst i svinmångas bloggar att dem åkt på en förjävla förkylning som tydligen går nu så jag hoppas att det bara är lite småkyligt här inne och att det inte är jag som håller på att bli sjuk :)

I övrigt gör jag mitt bästa för att försöka vara lite nyttig, Lätt när man har en massa godis & fika hemma !!
Vi skar upp massa vattenmelon och goda sura äpplen som vi åt vid tvn och drack te till men jag är då svinhungrig nu ändå så jag ska äta macka med smält ost nu till kvällsmat. Kan absolut inte somna hungrig.

Godnatt på er !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0