Aah

Gudars vilket regnväder det är ute !.. Har ju alltid tyckt de är mysigt men ni vet att det regnar in i min bil genom framrutan som inte är tät så det gör mig lite ledsen över allt regn :p Golvmattan är helt plaskblöt ! Borde få ställt in den nånstans med kupévärmare och hela köret.. Våra stolpar går inte på somrarna så jag kan tyvärr inte ordna med det hemma. Har iaf fällt ut ett litet paraply och lagt ut framför förarstolen som jag hoppas ska skydda mer än golvmattorna i plast åsså har jag satt dit en torrboll men den verkar inte ha fått sugit upp så mycket ännu.

Men... vem bryr sig egentligen ?


Jag har som sagt varit å ätit hos Mamsen idag och det var goda biffar med sås, grönsaker och ris. Jag tog med mig kakor till efterrätt åsså fick ja en blåbärskaka där. Stod modell så Mamma kunde nåla alla jeans jag ska ha omsydda och sen for jag till Storheden och handlade lite mat.

Har sett tv nån timme och nu är jag vrålhungrig. Måste dessutom packetera och frysa in köttfärs nu.


Hejtttååå :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0