Torsdag !

Shalååå !

Här sitter jag och har förjävla ont i mitt vänstra ben.. Vet ej varför men det började helt plötsligt för nåt tag sen. Emil retar alltid mig för att vara som Tobbe i En annan del av köping "Aaaj, jag har ont i mitt knä.. Åååh jag har ont i huvet.. Oooh nu fick jag ont i min handleed"

Men jag har faktiskt ont på riktigt när jag säger det.. Jag läste ju om någon sjukdom för ett tag sen där smärtan förflyttade sig mellan olika leder och just så känns det ju för mig.

Men vafan.. Det var inte alls det här jag skulle skriva om. Jag skulle ju berätta att det finns en tavla som jag har velat ha hela mitt liv och aldrig får tag på för att jag inte har nån aning om vad den eller konstnären heter. 2 gånger har den funnits på Tradera men blivit för dyr och på Arcus-loppisen sprang en kärring före mig och tog den !

Denna, Om någon vet vad den heter eller vem som målat så SKRIV !!


Igår hade jag dock bättre lycka på Traddis och budade hem en gammal blomkruka, För ja - Givetvis har vi bara gamla blomkrukor oxå. Tyvärr har de en förmåga att bli snuskdyra men nu hade jag tur ! :)



77 kronor + 33 i frakt :)



Kommentarer
Anna

Harry Haerendel heter konstnären och Fiskaren har reproducerats i flera omgångar och görs antagligen fortfarande. Klassiskt motiv.

Varsågod.

2010-04-13 @ 13:41:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0