Tisdag

Åh, Nu blir det en sånhär dagvild vecka igen.. Var helt säker på att det var Måndag nu.. Men Nej, Tisdag it is.

Fyfaan vad tungt det var att vakna imorse efter en massa lediga dagar ! Ville verkligen inte stiga upp men what to do :p Samåkte med baby till jobbet och eftersom jag bara jobbade till 12 idag så åkte jag buss hem.. Gjorde misstaget att sätta mig brevid en skäggig gubbe (bussen var typ full) och han luktade smutsiga kläder, svett och nåt mer. Usch

Anyway.. Kom hem och ringde direkt till a-kassan vilket gick förvånansvärt fort.. Telefonköerna kan ju ta hur lång tid som helst ibland men idag hade jag tur :)


Borde göra nåt vettigt nu.. Vad nu det skulle vara. Eller kanske vila en stund :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0