Tack !

Jag som är väldigt mycket för att klaga på saker och ting skulle idag vilja skriva om hur otroligt tacksam jag är.

Hur glad jag är över att saker löste sig så perfekt och timat. Att Jag & Älsklingen tillslut efter ett så långt distansförhållande fick jobb på samma gata, Att Mamma överlät lägenheten till mig och betalade första månadens hyra och räkningar åt oss och lämnade kvar så himla mycket välbehövliga saker i flytten.

Lägenheten är det jag är så sjukt tacksam över.. Att jag slapp den där första skittiden som i stort sett alla måste gå igenom. När man har dålig inkomst och måste bo två stycken i en minimal etta och gå varandra på nerverna. Inte få ha ett riktigt kök, inte ha det hemtrevligt och inte trivas alls för att man inte ens ryms med sina möbler.

Att vi har det så jävla fint & bra och varje dag bara kan njuta !, Av våra 80 kvadrat, badkar, enorm garderob, eget förråd, balkong.. Alla våra fina möbler. Min underbara sambo !


I sure am a hell of a lyckligt lottad person !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0