Städa städa, Även på Långfredag

Nä nu mina damer & herrar tror jag att jag slitit färdigt för idag. Imorse tänkte jag att "NEJ- jag behöver inte tvätta idag, Det är långfredag och jag är förkyld. Då behöver man inte"

Men.. Hur länge höll det :D ? Nu har jag tvättat 3 maskiner, hängt och vikt. Strukit dukar, Rengjort toa, handfat, spegel, dammtorkat själva foten på toastolen + alla rör.

Gått med sopor, vattnat blommor och kanske något mer som jag inte minns ? Jag hade tänkt torka alla golvlister men det kanske får bli någon annan dag för nu ska jag alldeles strax börja med middagen.. Det får bli tonfisk & pasta idag för det är gott och går fort. Har verkligen INGEN lust alls att laga mat när Emil inte är hemma för - Vem ska jag laga mat åt lixom ?

Tror jag ska ladda ner någon film åt mig till ikväll.. Men då vill jag ju såklart ha nånting gott till :) Vilket såklart är väldigt onödigt så jag får se :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0