SöndagsKalas

Hej !

Nu har jag en liten stund över och kan sätta mig vid datorn :) Har varit fullt upp hela dagen eftersom jag imorse bakade tårta, for på affären, städade, duschade, diskade osv. Älskis hjälpte ju såklart till men det var ändå mycket att hinna med innan första gästerna skulle komma hit.. På förmiddagen hade jag bjudit hit Mamma, Markus & Mattias på fika och av dem fick vi fina presenter som Varsitt presentkort, en perkulator och 2 bakböcker :)

När dem farit åkte vi ut med Buicken till Storheden och sedan Ok för att Emil skulle köpa lite saker till bilen. Vi tog hem mat från Max för att slippa börja laga mat och smutsa ner köket eftersom vi får fler gäster nu kl 18 :) Då kommer Emils systrar och respektiven. Hoppas dem oxå gillar tårtorna, Mamma och dem tyckte iaf att dem vart jättegoda (Vi med såklart :))

Så nu har jag diskar och sånt.. Ska snart börja duka, koka kaffe etc :)


Ska såklar lägga ut bilder och recept på tårtorna sen, Dem vart very smarriga :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0